Yang rasa diri dah kurus, dah lawa sila main jauh-jauh. Jangan sibuk!

 

Ini serius! Turun 2kg dengan hanya 5 sachet

 

Dah sapu krim panas? Dah jogging peluh satu badan? Dah cuba skip makan? Tapi mesti tak berkesan kan.. sebab tu anda berada di sini. Mencari-cari penyelesaian kepada masalah anda:

 

❎Badan penuh lemak

❎Perut buncit macam pregnen

❎Kuat makan tak kira masa

❎Susah nak membuang

❎Paha, lengan, pinggang semua besar

❎Selalu kena buli, ejek sampai menangis

❎Susah nak cari baju, kain, seluar, uniform dll

Image
Image
Image
Image

❝Satu kepuasan yang teramat sangat bila berjaya turunkan berat. Hilang segala bebanan, perasaan iri hati tengok kawan-kawan lain kurus. Rasa lebih bersemangat & konfiden! Alhamdulillah, syukur❞

Image
Image

 

SURUKU dihasilkan dari gabungan ramuan istimewa yang sangat berkesan untuk bantu atasi masalah-masalah berikut:

 

✅Turunkan berat badan

✅Tukar lemak jadi tenaga

✅Hilangkan perut buncit

✅Kecikkan pinggang, paha & pipi

✅Atasi masalah sembelit. Berak lancarrr

Image
Image
Image

❝Apa kata mereka?❞

 

Jangan percaya apa kami cakap.
Baca testimoni dan review daripada pengguna SURUKU sendiri. Hanya tindakan yang membezakan mereka dengan anda.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Bagaimana cara makan SURUKU?


Cara untuk menggunakannya sangat mudah. Jarakkan masa dengan penggunaan ubat lain antara 1-2 jam.


✅Ambil satu sachet SURUKU
✅Koyak di bahagian hujung penjuru

✅Kemam bawah lidah

✅Ambil SURUKU lepas sarapan setiap hari

Image

Adakah SURUKU mempunyai Halal & KKM?

 

Jangan risau buat adik kakak. SURUKU tidak mengandungi bahan kimia terlarang. Sila rujuk gambar tertera untuk pengesahan.

Image
Image

Berita baik untuk anda jika order sekarang!

Image

Anda takut ditipu beli secara online?

 

Takpe jangan risau. Anda order je melalui website ni tanpa keluarkan 1 sen pun. Dah dapat barang nanti, baru bayar (COD).

 

Barang akan sampai dalam 1-5 hari bekerja bergantung pada lokasi penerima. Sila sediakan wang secukupnya untuk diberikan kepada penghantar iaitu NINJAVAN.

 

(COD hanya terhad untuk Semenanjung Malaysia sahaja. Sabah & Sarawak tiada COD & perlu buat bayaran dahulu sebelum barang dipos)

Bukan itu sahaja. Ada lagi berita baik jika anda order sekarang!

 

Setiap pembelian 1 kotak & ke atas, anda bukan sahaja mendapat harga DISKAUN ISTIMEWA malahan turut mendapat HADIAH PERCUMA seperti dibawah!

Image
Image
Image
Image
Image

(PENTING: Pihak HQ berhak menukar Freegift tanpa memberitahu pembeli jika kehabisan stok & menggantikan dengan barang lain)

4 Langkah mudah buat tempahan

Image
Image
Image
Image

INGAT! Tiada benda yang kekal di dunia ini termasuklah tawaran gila kami yang akan tamat pada bila-bila masa sahaja!

Countdown

Berapa kotak yang anda perlukan?

 

Kami sentiasa mahukan yang terbaik untuk anda. Ingin melihat anda mendapat berat yang diingini sekaligus melahirkan diri anda yang baru, lebih berpenampilan menarik, berkeyakinan tinggi, sihat & bersemangat!

Pakej Cuba Kurus (jimat RM60)


Pakej yang sesuai bagi mereka yang hanya sekadar ingin mencuba. Ini adalah permulaan dalam mengejar impian kurus yang satu, yang jitu tunjuk ajarku sifu (dinyayi).

 

✅Percuma 2 unit Facial mask
✅Percuma 2 unit Sabun Viral

✅Percuma Hadiah Misteri

 

RM99 RM39

Pakej Nak Kurus Cantik (jimat RM120)


Set dambaan ramai. Sesuai untuk anda yang memiliki berat 65kg-80kg. Konfem ada result!

 

✅Percuma 3 unit Face Mask
✅Percuma 4 unit Sabun Viral

Percuma 1 unit Hand Cream
✅Percuma Hadiah Misteri

 

RM198 RM78

Pakej Serious Kurus Cantik (jimat RM240)

Set paling padu. REKOMENDED! Sesuai untuk anda yang NEKAD NAK KURUS WALAU BERAPA BERAT & APA CARA SEKALIPUN. 

 

✅Percuma 5 unit Face Mask
✅Percuma 6 unit Sabun Viral
✅Percuma 1 unit Hand Cream

✅Percuma Hadiah Misteri


RM396 RM156

Pakej Terpaling Serious Kurus Cantik (jimat RM395)


Set paling padu. REKOMENDED! Sesuai untuk anda yang NEKAD NAK KURUS WALAU BERAPA BERAT & APA CARA SEKALIPUN.

 

✅Percuma 5 unit Face Mask
✅Percuma 6 unit Sabun Viral
✅Percuma 1 unit Hand Cream
✅Percuma 1 utas Loket Emas Viral 

✅Percuma 1 kotak Krim Serbaguna Xtive

✅Percuma Hadiah Misteri


RM594 RM199

Soalan yang sering ditanya

Maaf, SURUKU tidak sesuai untuk wanita mengandung. Jika dalam berpantang, ya boleh.
Ya boleh. Kanak-kanak seawal usia 12 tahun boleh amalkan SURUKU tanpa was-was.
Setakat ini, kami tidak menerima apa-apa aduan daripada customer. Produk ini diperbuat daripada bahan-bahan 100% semulajadi.
Boleh. SURUKU diperbuat daripada 100% dari tumbuhan & herba semulajadi. Selagi anda mengikut dos yang diberikan ianya selamat.
Kami melakukan penghantaran pada hari isnin hingga jumaat. Hari bekerja sahaja. Biasanya ia akan mengambil masa 2-3 hari bekerja di semenanjung & 3-5 hari di sabah/sarawak.
Ya sangat boleh sebabnya SURUKU adalah 100% dirumus dari himpunan buah-buahan yang bersesuaian & berkhasiat tinggi. Jadi, gunakan tanpa was-was.

Sebarang pertanyaan:

 

Call: +60 17-458 7976 /  Whatsapp: +60 17-458 7976

 

NO 204, Jalan Batik 2/1A, 08000 Sungai Petani, Kedah